Przyłącz się do nas!

Nie można zbudować silnej marki Złotowa bez poparcia jej idei przez mieszkańców. To mieszkańcy, a nie billboardy i spoty reklamowe, są najbardziej wiarygodnym źródłem informacji o mieście.

Wprowadzenie

Szanowni Państwo,

my złotowianie, często postrzegani jesteśmy jako wzór gospodarności, kultury osobistej oraz dbałości o własną tradycję i historię. Przyjezdni chwalą nas za uczynność kierowców, za zadbane skwery i ulice. Na pewno jesteśmy bardziej zżyci ze sobą niż mieszkańcy wielu innych miast. To wszystko stanowi pewien kapitał, który w odpowiedni sposób zarządzany może przyczynić się do rozwoju Złotowa.

Chcąc sprostać oczekiwaniom mieszkańców, musimy skuteczniej niż inne miasta zabiegać o przyciągnięcie turystów, inwestorów, a także nowych mieszkańców, np. cenionych specjalistów. Musimy być bardziej konkurencyjni, aktywni.

Stąd pomysł, aby wzorem innych polskich i europejskich miast, opracować koncepcję marki Złotów, która pomoże nam zaistnieć w świadomości mieszkańców Polski i Europy poprzez zaakcentowanie pożądanej przez nich cechy naszego miasta. Jakiej, tego jeszcze nie wiemy, gdyż zostanie to wypracowane przez zewnętrzną firmę konsultingową przy bliskiej współpracy z powołaną Kapitułą Marki Złotów, do której zaprosiliśmy przedstawicieli firm, szkół i organizacji pozarządowych działających w Złotowie.

Do końca tego roku wybierzemy koncepcję marki, która będzie na lata określała sposób mówienia o Złotowie, m.in. dzięki opracowanemu sloganowi marki Złotów i jego logo.

Chcemy poznać Państwa opinię o mieście. Będę wdzięczny za wyrażenie jej w prowadzanych przez ankieterów sondażach oraz za wypełnienie i odesłanie ankiety zawartej w tej ulotce.

Jestem przekonany, że razem zbudujemy coś, z czego będziemy mogli być dumni. Pamiętajmy, że marki Złotowa nie buduje burmistrz ani agencja reklamowa. Budujemy ją wszyscy – mieszkańcy Złotowa!

Adam Pulit Adam Pulit Burmistrz Złotowa

Serdecznie Państwa pozdrawiam.

Adam Pulit
Burmistrz Złotowa

Aktualności